درمان میگرن

درمان میگرن در کلینیک آرامش با استفاده از داروی میگری هیل ( روش بخور درمانی )  تحت نظر پزشک متخصص و مشاورین میگرن انجام می شود.
دوره درمان کلینیکی میگرن در چهار بخش انجام می شود و بیمار در طی دوره درمان خود علاوه بر دریافت دارو از مشاوره و آنالیز های لایف استایل و سایر خدمات جانبی کلینیک نیز بهرمند خواهد شد.

تشکیل پرونده

با ورود بیمار میگرنی به کلینیک آرامش پرونده عمومی و اختصاصی برای وی تشکیل خواهد شد. در این پرونده سابقه بیمار و داروهای مصرفی وی مشخص شده است.

مشاوره اولیه میگرن

در این مرحله نماینده تیم پزشکی و درمانی درمانگاه طی جلسه مشاوره به بررسی دقیق و جامع پرونده عمومی و پرونده اختصاصی مراجع و نیز ارزیابی بالینی وی می پردازد.

فاز 1 درمان میگرن

فاز اول درمان میگرن به روش بخوردرمانی با استفاده از داروی میگری هیل، شامل ۲۰ جلسه ۳۰ دقیقه ای مصرف دارو زیر نظر تیم درمان درمانگاه  است.

فاز 2 درمان میگرن

فاز ۲ درمان میگرن با استفاده از داروی میگری هیل شامل پیگیری و بررسی وضعیت پاسخ به درمان بیمار، مشاوره ماهانه و تنظیم دوز داروهای مصرفی است.

رزرو نوبت مراجعه به کلینیک

جهت رزرو نوبت برای مراجعه به کلینیک آرامش می توانید به صورت آنلاین فرم رزرو نوبت را تکمیل نمایید. کارشناسان کلینیک بعد از بررسی درخواست شما، جهت هماهنگی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت

تشکیل پرونده عمومی و اختصاصی

در بدو ورود مراجع به درمانگاه فرآیند تشکیل پرونده عمومی و اختصاصی وی در واحد پذیرش انجام می شود. فرم پرونده عمومی عبارت است از اطلاعات هویتی افراد حقیقی به علاوه بیماری های زمینه ای شخصی پ خانوادگی، داروهای مصرفی احتمالی و مواردی از این دست. پرونده اختصاصی شامل اطلاعات اختصاصی مراجع بر اساس رخداد ها و علائم بالینی و عوارض جانبی ناشی از ابتلا به سردرد ها و حملات میگرنی وی می باشد. لازم به توضیح است که پرونده های عمومی و اختصاصی که در درمانگاه چند تخصصی درد آرامش تهران تشکیل می شود بر اساس فرم های استاندارد انجمن بین المللی سردرد (IHS) است.

مشاوره میگرن

پس از تشخیص و معاینات اولیه، بیماردر این مرحله نماینده تیم پزشکی و درمانی درمانگاه چند تخصصی درد آرامش تهران و متخصص مغز و اعصاب این مرکز، طی جلسه مشاوره به بررسی دقیق و جامع پرونده عمومی و پرونده اختصاصی مراجع و نیز ارزیابی بالینی وی می پردازد. این مرحله در تشخیص اولیه، تمییز انواع سردرد و نیز تعیین استراتژی درمان ، دُز دارو در جلسات درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توضیحات کامل مسیرهای احتمالی پیش رو برای درمان هر فرد به او داده خواهد شد، بعلاوه هزینه های تقریبی درمان و شرایط پوشش بیمه ای برای خدمات پیش رو شرح داده خواهد شد.

دوره درمان میگرن: فاز1

بیمار پس از مراحل تشخیص و مشاورهفاز اول درمان میگرن به روش بخوردرمانی داروی میگری هیل شامل ۲۰ جلسه مصرف دارو است. فاز ۱ دوره درمان تحت کنترل و زیر نظر تیم درمان میگرن درمانگاه صورت می پذیرد. در این دوره فرم های اختصاصی رصد وضعیت پاسخ به درمان بیمار به صورت “فرم های روزنگار” توسط وی و زیر نظر مشاورین متخصص دوره درمان تکمیل می شود. در این مرحله از درمان، عموما شاهد دریافت پاسخ علامتی درمان بر روی مراجعین خواهیم بود.

فاز دوم درمان میگرن: پیگیری درمان

فاز ۲ درمان میگرن با استفاده از داروی میگری هیل شامل پیگیری و بررسی وضعیت پاسخ به درمان بیمار، انجام مشاوره های ماهانه، تعیین تعداد جلسات مورد نیاز مصرف دارو، کاهش و قطع داروهای اختصاصی مصرفی توسط بیمار و اعلام اتمام دوره درمان بیمار زیر نظر تیم پزشکی درمانگاه چند تخصصی درد آرامش تهران.