خدمات درمان میگرن در کلینیک آرامش

قدیمی ترین و پرآوازه ترین خدمات درمانی کلینیک آرامش، درمان میگرن است. تا جایی که بسیاری از مراجعین این کلینیک را کلینیک میگرن می‌نامند. خدمات درمانی میگرن در کلینیک آرامش به صورت پکیج درمانی شامل تشخیص میگرن توسط ویزیت مشاور و پزشک متخصص، آنالیزها و تست‌های مورد نیاز و مراحل درمانی است.

روش‌ درمانی اصلی کلینیک آرامش روش آروماتراپی ( بخور درمانی ) با استفاده از داروی میگری هیل است که با توجه به بازخورد بسیار چشمگیر این دارو همچنان روش اصلی درمان میگرن در کلینیک آرامش به شمار می‌رود. علاوه بر این شما می‌توانید از خدمات طب سوزنی کلینیک نیز به صورت منفرد و یا همراه با بخور درمانی استفاده نمایید. همچنین ممکن است با توجه به شرایط بیمار پیشنهاد استفاده از سایر داروهای درمان میگرن مانند داروی میگرن‌کات نیز ارائه شود.

داروی میگری هیل تشکیل شده از ترکیب خشک تعداد زیادی از گیاهان دارویی که در طب کهن ایرانی به عنوان عوامل موثر بر سردردها و عوامل ایجاد کننده سردردها یاد شده. ترکیب این گیاهان و میزان هرکدام، حاصل ده ها سال تحقیق و توسعه در شرکت میم دارو و کلینیک آرامش است که توسط اساتید بزرگ دانشگاه‌ها، پزشکان طب سنتی ایران و پژوهشگران جوان علاقه‌مند به حوزه گیاهان دارویی انجام شده است. حاصل این تحقیقات دارویی است که به صورت پودر خشک بوده و بخار حاصل از قرار گیری این ترکیب در آب جوش تاثیرات درمانی اثبات شده‌ای در درمان میگرن دارد.

طبق تحقیقات انجام شده در بیماران مراجعه کننده به کلینیک آرامش، نزدیک به 80 درصد از مراجعین کلینیک پس از طی دوره درمان با کاهش بسیار چشمگیر در میزان سردردهای میگرنی خود مواجه بودند که بسیاری از این افراد بعد از طی دوره درمان دچار حملات میگرنی نشده‌اند.

خدمات درمانی میگرن با استفاده از داروی میگری هیل نیاز به تجهیزات مناسب جهت ایجاد بخور ترکیب گیاهی مذکور داشته و صرفا در کلینیک آرامش و در کابین‌های مخصوص بخوردرمانی و تحت نظارت پرسنل آموزش دیده ارائه می‌شود.

همچنین کلینیک آرامش با در اختیار داشتن کادر درمانی و امکانات لازم جهت چک آپ سلامت بدن، بیورزونانس تراپی، طب سوزنی و … خدمات درمانی تکمیلی جهت درمان بیماری‌هایی که همراه با میگرن بوده اند یا به علت وجود سردردهای میگرنی در مدت طولانی در فرد ایجاد شده اند مانند اختلالات خواب، استرس و اضطراب و مشکلات گوارشی را ارائه می‌نماید.

مراحل درمان

تشکیل پرونده عمومی و اختصاصی

در بدو ورود مراجع به درمانگاه فرآیند تشکیل پرونده عمومی و اختصاصی وی در واحد پذیرش انجام می شود. فرم پرونده عمومی عبارت است از اطلاعات هویتی افراد حقیقی به علاوه بیماری های زمینه ای شخصی پ خانوادگی، داروهای مصرفی احتمالی و مواردی از این دست. پرونده اختصاصی شامل اطلاعات اختصاصی مراجع بر اساس رخداد ها و علائم بالینی و عوارض جانبی ناشی از ابتلا به سردرد ها و حملات میگرنی وی می باشد. لازم به توضیح است که پرونده های عمومی و اختصاصی که در درمانگاه چند تخصصی درد آرامش تهران تشکیل می شود بر اساس فرم های استاندارد انجمن بین المللی سردرد (IHS) است.

مشاوره میگرن ( مشاوره اولیه )

پس از تشخیص و معاینات اولیه، بیماردر این مرحله نماینده تیم پزشکی و درمانی درمانگاه چند تخصصی درد آرامش تهران و متخصص مغز و اعصاب این مرکز، طی جلسه مشاوره به بررسی دقیق و جامع پرونده عمومی و پرونده اختصاصی مراجع و نیز ارزیابی بالینی وی می پردازد. این مرحله در تشخیص اولیه، تمییز انواع سردرد و نیز تعیین استراتژی درمان ، دُز دارو در جلسات درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توضیحات کامل مسیرهای احتمالی پیش رو برای درمان هر فرد به او داده خواهد شد، بعلاوه هزینه های تقریبی درمان و شرایط پوشش بیمه ای برای خدمات پیش رو شرح داده خواهد شد.

فاز اول درمان میگرن

بیمار پس از مراحل تشخیص و مشاورهفاز اول درمان میگرن به روش بخوردرمانی داروی میگری هیل شامل ۲۰ جلسه مصرف دارو است. فاز ۱ دوره درمان تحت کنترل و زیر نظر تیم درمان میگرن درمانگاه صورت می پذیرد. در این دوره فرم های اختصاصی رصد وضعیت پاسخ به درمان بیمار به صورت “فرم های روزنگار” توسط وی و زیر نظر مشاورین متخصص دوره درمان تکمیل می شود. در این مرحله از درمان، عموما شاهد دریافت پاسخ علامتی درمان بر روی مراجعین خواهیم بود.

فاز دوم درمان میگرن

فاز ۲ درمان میگرن با استفاده از داروی میگری هیل شامل پیگیری و بررسی وضعیت پاسخ به درمان بیمار، انجام مشاوره های ماهانه، تعیین تعداد جلسات مورد نیاز مصرف دارو، کاهش و قطع داروهای اختصاصی مصرفی توسط بیمار و اعلام اتمام دوره درمان بیمار زیر نظر تیم پزشکی درمانگاه چند تخصصی درد آرامش تهران.

چرا میگری هیل بهترین روش درمان میگرن است ؟

میگرن یک بیماری در سیستم اعصاب مرکزی است که به علت اختلال در سیستم عصبی و خون رسانی مغز ایجاد می‌شود. در واقع سردرد بیماری اصلی شما نیست و سردرد تنها یکی از نشانه های بیماری میگرن است. به دلیل پیچیدگی این بیماری، دست یابی به درمان قطعی برای این بیماری نیز به سادگی امکان پذیر نیست.

بسیاری از روش‌های درمانی موجود در جهان به صورت یک جانبه به مبارزه با بیماری پرداخته که این روش‌های درمان میگرن اغلب در جهت رفع سردردهای میگرنی انجام می‌شود.

برخلاف روش‌های شیمیایی، درمان‌های گیاهی درمان‌های چند وجهی هستند. شما با دریافت یک ترکیب گیاهی عملا تعداد زیادی از مواد تاثیرگذار را به بدن خود وارد کرده اید که عملکرد برخی از آنها به درستی مشخص نشده. این ترکیبات گیاهی به سادگی به دست نیامده و حاصل سالها تجربه است و اکثرا ریشه در دانش‌های کهن دارند.

میگری‌هیل یا روش درمان میگرن کلینیک آرامش نیز بر مبنای طب گیاهی بوده و حاصل سالها مطالعه و تحقیق است.

ترکیب گیاهی موجود در بخوری که شما دریافت می‌کنید متشکل از بیش از 20 نوع گیاه مختلف با نسبت‌های دقیق و مشخص است که با استفاده از بهترین روش دارورسانی به بدن شما وارد می‌شوند.

تحقیقات ما نشان داده که تاثیر داروی میگری هیل بر درمان میگرن بیشتر از طریق تنظیم میزان نیتریک اکسید خون، میزان هورمون ملاتونین در بدن و تنظیم میزان خون رسانی به اعصاب مرکزی انجام می‌شود.

اگرچه ترکیب گیاهی داروی میگری هیل مشتق شده از ترکیباتی است که در طب کهن ایرانی مورد استفاده قرار میگرفته و اطمینان کافی از بی خطر بودن این دارو برای انسان وجود داشت با این وجود داروی میگری هیل در دوران پیش از ورود به بازار دارویی تمامی تست‌های استاندارد دارویی را طی کرده و در آزمایشگاه‌های مرجع کشور بی خطر بودن آن در کشت سلول، حیوانات آزمایشگاهی و در نهایت برای انسان اثبات شده است. پس از طی مراحل اولیه و اخذ تاییدیه های لازم، داروی درمان میگرن بر حدود 800 بیماری میگرنی داوطلب مورد آزمون قرار گرفته و نتیجه درمانی 80 درصدی حاصل شد.

سوال در مورد خدمات درمان میگرن

چنانچه در مورد این خدمات پرسشی دارید و یا تمایل به رزرو نوبت مراجعه به کلینیک دارید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند داشت.