درباره خدمات درمان سینوزیت

اگر شما هم به بیماری سینوزیت مبتلا هستید احتمالا روش‌های مختلفی از درمان سینوزیت را آزموده اید و آنتی بیوتیک‌های متنوعی را استفاده کرده اید. برنامه درمانی کلینیک آرامش بر مبنای طب گیاهی بوده و ترکیب گیاهان دارویی که توانایی باز کردن حفرات سینوسی و رفع التهاب و عفونت در این حفرات را دارا هستند به صورت بخور گرم برای درمان شما استفاده خواهد شد. روش درمانی کلینیک آرامش، بازده بسیار بالایی داشته است و کلینیک آرامش مفتخر است که در سالهای فعالیت خود توانسته است راه درمانی نجات بخشی برای طیف وسیعی از مبتلایان به بیماری سینوزیت حتی انواع بسیار شدید آن باشد. همچنین اتکای این روش بر درمان گیاهی باعث شده روش درمان سینوزیت کلینیک آرامش بدون عارضه جانبی باشد. همین امروز می‌توانید به صورت اینترنتی اقدام به رزرو اولیه نوبت نمایید و از تخفیف 15 درصدی ویژه رزرو اینترنتی بهرمند شوید. کارشناسان کلینیک در اولین روز کاری با شما تماس گرفته و زمان دقیق حضور شما را در کلینیک به شما اعلام خواهند کرد.

روش درمانی کلینیک آرامش بر مبنای روش بخوردرمانی بوده و بیمار با استفاده از بخور آبی گیاهان دارویی مسیر درمانی خود را طی خواهد نمود. در این روش خواص شفابخش گیاهان به همراه اثرات اثبات شده بخور درمانی ( Healthline ) با یکدیگر ترکیب شده و قدرت درمانی شگفت انگیزی را برای مبتلایان به سینوزیت به ارمغان می آورند.

در این روش درمانی بخار آب مجاری تنفسی را به صورت فیزیکی شستشو داده و باعث کاهش موکوس داخل مجاری بینی و کاهش گرفتگی بخش‌های ابتدایی مجاری سینوسی می‌شود. همچنین ترکیب گیاهان با خواص ضدالتهابی، تقویت کنندگی سیستم ایمنی و خواص ضد باکتریایی با یکدیگر همراه شده‌اند تا بخور آرامش را به یک ترکیب شفابخش در درمان سینوزیت تبدیل کنند.

دقت داشته باشید که سینوزیت و بیماری میگرن شباهت‌های زیادی به یکدیگر داشته و موارد زیادی از تشخیص این دو بیماری مشاهده شده. سابقه چندین ساله تیم درمانی کلینیک آرامش در تشخیص و درمان میگرن و سینوزیت به شما این اطمینان را خواهد داد که بیماری شما به درستی شناسایی شده و مسیر درمانی صحیح برای آن انتخاب گردد.

سینوزیت چیست ؟

سینوس‌ها حفراتی در جمجمه هستند که به صورت عادی از هوا پر شده اند. این مسیرها تولید کننده موکوس هستند. نقش موکوس در مجاری تنفسی حذف آلودگی‌ها و مواد آلرژی زا بوده و باعث جلوگیری از ورود آلودگی‌ها به مسیر تنفسی می‌‍شوند. سینوزیت التهاب بافت داخلی حفرات سینوسی است. در بعضی موارد التهاب باعث بسته شدن حفرات شده و موکوس در داخل حفرات انباشته می شود. در این حالت حس فشار و سردردهای شدید بیمار را آزار خواهد داد. و گاهی بسته بودن حفرات سینوسی باعث ایجاد عفونت در این بخش از بدن خواهد شد.

نحوه درمان سینوزیت

در کلینیک آرامش شما آنتی بیوتیک دریافت نخواهید کرد. قدرت شفابخش گیاهان دارویی استفاده شده، حفرات سینوسی شما را باز کرده، التهاب را در این حفرات کاهش داده و این حفرات تخلیه خواهد شد. مواد موثره گیاهان دارویی استفاده شده به دو صورت مستقیم با تاثیر بر حفرات سینوسی و تاثیر سیستماتیک با جذب شدن در شبکه مویرگی بینی و ورود به بدن روند درمانی سینوزیت را هدایت می‌کنند. استفاده از بخور گرم در روش بخور درمانی به تاثیر مستقیم دارو در بازکردن حفرات سینوسی و فرایند درمان کمک شایانی خواهد داشت. علاوه بر این بخار آب به تنهایی موجب شستشو و پاک سازی مجاری تنفسی می‌گردد.

طول دوره درمان و روند درمان سینوزیت

دوره درمان سینوزیت شما بعد از مشاوره با پزشک طب سنتی و یا مشاوران درمانی کلینیک مشخص خواهد شد اما به صورت میانگین 10 جلسه بخوردرمانی برای درمان سینوزیت پیشنهاد می‌شود. در جلسات اول با آغاز تخلیه سینوس‌ها شما تجربه آبریزش بینی و ترشحات پشت حلق را خواهید داشت و کم کم با تخلیه کامل این حفرات حس رهایی و کاهش سردردهای سینوزیتی را تجربه خواهید نمود.

با تکمیل دوره درمانی سینوزیت نه تنها مجاری سینوسی شما از آلودگی‌ها و عوامل التهاب زا تخلیه خواهد شد، بلکه عوامل زمینه ساز بروز مجدد این مشکل تا حد زیادی رفع خواهد گردید.

نحوه تعیین وقت و مراجعه

برای تعیین نوبت حضور در کلینیک می‌توانید از فرم رزرو نوبت کلینیک استفاده نموده و یا با شماره تماس 02196621414 تماس حاصل نمایید.

سوال در مورد خدمات درمان سینوزیت

چنانچه در مورد این خدمات پرسشی دارید و یا تمایل به رزرو نوبت مراجعه به کلینیک دارید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند داشت.